Ildi Fitness

Kalória csökkentő taktikák

2012.02.16. 00:00 - Blog

1) Reggelizz!
Egy friss tanulmány szerint a reggelizés kulcsfontosságú szokásnak bizonyult azok esetében, akik lefogytak (akár 30kgt) és legalább hat éven át tartották súlyukat. Kiderült, ha nem reggelizik az ember, akkor hajlamos a napi több étkezést túlzásba vinni.

2) Mérjük ki azt a müzlit!
A müzlik és gabonapelyhek ajánlott fogyasztása egy felnőtt esetében egy csészényi mennyiségnek felel meg, ezzel szemben legalább a dupláját szoktuk elfogyasztani. Használjunk mérőkanalat vagy csészét!

3) Válasszuk a vizet!
Ha eddig hagyományos üdítőket fogyasztottunk, azzal, hogy átszokunk a vízre, akár napi 360 kalóriával is csökkenthetjük energiabevitelünket. Igyunk zöld teát vagy citrommal ízesített vizet!

4) Kezdjük az étkezést levessel!
Kutatások szerint azok, akik valamilyen levessel- különösen erőlevessel- kezdik a főétkezést, végül nap végére kevesebb kalóriát fogyasztanak, mint mások.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN