Ildi Fitness

Elérhető-e a lapos has szülés után?

2013.05.26. 00:00 - Blog

Ezzel a kérdéssel nagyon sokan találtatok meg az utóbbi pár napban, ezért úgy döntöttem, hogy az alábbi írásban fejtem ki azokat a tudnivalókat, amikkel mindenképpen tisztában kell lenned, ha feszes, lapos hasra vágysz a szülés után.
Ha gyors, lényegre törő, és pozitív akarok lenni, akkor a válaszom igen. A gyakorlatban azonban ez nem ilyen egyszerű.


Először is meg kell vizsgálni, hogy mitől domborodik az a has. Felesleges zsírpárnák tanyáznak rajta, vagy a meggyúlt bőr okozza ezt a látványt?
Ha az előbbiről van szó, akkor segítségünkre lehet a megfelelő táplálkozás (hívjuk diétának), illetve egy célzott mozgásprogram, ami a kőkemény hasizomgyakorlatok mellett a rendszeres kardio edzéseket jelenti.


Az sem mindegy ugye, hogy szülés előtt hogyan nézett ki a hasunk? Értelemszerűen, ha a szülést, terhességet megelőzően zsírpárnáktól mentes volt , akkor könnyebb dolgunk van. Ha viszont eleve úgy indultunk a terhességnek, hogy némi fedőréteg tanyázott a hasizmokon, akkor bizony hátrányból indulunk. Ekkor sokkal nagyobb munkával, kitartással, és akaraterővel tudjuk elérni a kívánt célt.
Ehhez adok most egy gyakorlatsort, ami a törzs izmait dolgoztatja meg keményen, így biztosan hozzájárul a formás has eléréséhez. Mindegyik gyakorlatot 1 percig végezd, közöttük 10-15 másodperces pihenővel.

- Hanyatt fekvés, magastartás, törzs és nyújtott lábemelés váltva, lábszár érintés
- Alkartámaszban oldalra lépés váltva
- Lebegő ülés (térdölelések)
- Alkartámaszban nyújtott lábemelés váltva
- Hanyatt fekvés, lábak levegőben, derékszögben hajlítva, törzsemeléssel taps térdhajlatnál
- Alkartámaszból kéztámaszba mászás
- Hanyattfekvés karok test mellett nyújtva, páros lábemelés függőlegesen + popsi emelés
- Alkartámaszban törzsfordítás könyökemeléssel
- Ülőhelyzetben lábak levegőben, két kg-os súlyzóval törzsfordítás
- Oldalfekvésben alkartámasz, alul lévő láb derékszögben behajlítva, felül lévő láb nyújtva a törzs meghosszabbításában, csípőemelés és megtartás

Hangsúlyozom, hogy ezek nem csodagyakorlatok, és önmagukban nem hozzák el a kívánt eredményt. Emellett végezz kardio és erősítő edzéseket, valamint figyelj oda, hogy mit, mivel, mikor, mennyit eszel.

Sok sikert kívánok, hajrá!

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN