Ildi Fitness

HATÉKONY ZSÍRÉGETÉS 3 LÉPÉSBEN

2018.02.15. 15:47 - Blog

Ha testedet cuki kis (vagy netán nagy) zsírpárnák díszítik, és szeretnél tőlük megszabadulni, az alábbi lépések megtételével garantáltan sikerrel jársz:

1) Fogadd el, hogy nem két hét alatt fognak eltűnni.
Ha jobban belegondolsz, hogy mennyi idő alatt jöttek rád, akkor legalább ennyi időt adj nekik, hogy szépen, lasssan, fokozatosan eltűnjenek rólad.

2) Változtass étkezési szokásaidon.
Ahogyan eddig étkeztél annak lett az eredménye a súlyfelesleg, tehát valamit biztosan nem jól csináltál. Egy kis csokika, péksüti, üdítő, alkohol napi, heti rendszerességgel, és máris zsírpárnákkal reagál a szervezeted. Persze az is lehet, hogy Te szinte alig eszel... nos sokszor ez a legnagyobb baj. A rendszertelen, napi energiaszükséglet alatti étkezés is tud problémát okozni. Ilyenkor ugyanis gőzerővel raktározni kezd a szervezeted, és oly mértékben lelassul az anyagcseréd, hogy már attól is hízol, ha ránézel egy szelet kenyérre.

3) Kezdjél el rendszeresen mozogni.
Az a baj, hogy sokan a heti egy mozgást is rendszeresnek tekintik. Mondjuk ha belegondolok, igazuk is van, hiszen ebben is van rendszeresség. A probléma azonban az, hogy a túlságosan passzív életmódhoz- melyben napi 8-10 órát ül az ember a számítógép előtt, a maradék pár órát meg a TV előtt- a heti 60 perc mozgás majdnem a semmivel egyenlő. Amikor tőlem megkérdezi valaki, hogy hetente mennyit lenne érdemes mozogni ahhoz, hogy látványos változást érjen el, a válaszom a heti 3-4 alkalom. Az emberi test nem arra lett kitalálva, hogy üljön. Akkor tud optimálisan működni, ha minél többet és minél többfélét mozog. 

Edzésvideókat itt találsz:

Segítséget az étkezéshez itt találsz:

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésû mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzõterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tõlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edzõ
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYÛJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN