Ildi Fitness

Rólam

Bozsik Ildikó
2004-ben diplomáztam a Corvinus Egyetem Államigazgatási Karán. Nem sokkal ezután megkérdeztem magamtól, hogy jó döntés volt-e elhelyezkedni a közszférában fanatikus sportkedvelő létemre. A válasz hamar meg is érkezett, amikor 3 évvel később elkezdtem begyűjtögetni a különböző fitneszképesítéseket, és az aerobik órákat már nem, mint vendég, hanem mint oktató látogattam.

Igyekszem mindent megtenni annak érdekében, hogy jó hangulatú, kellemes órákat tartsak, amelyek után a lányok (vagy akár fiúk is) szinte újjászületnek, és alig várják, hogy ismét együtt tombolhassunk 60 percen keresztül.
 
A csoportos órák mellett a személyi edzés is életem szerves részévé vált. Egy újfajta szemléletet szeretnék átadni mindenkinek, aki úgy dönt, hogy a bizalmába fogad, és vállalja az általam irányított és kontrollált edzéseket. Mindent átadok, amire engem megtanított a sport: kitartást, alázatot, türelmet és akaraterőt. Ezen tulajdonságok birtokában pedig képes leszel bármilyen fitnesz célt elérni, legyen az izomtömeg növelés, fogyás, szálkásítás, állóképesség fejlesztés, stb
 

„Rólad”

Mi az, ami igazán fontos? Aminek Rólad kell szólnia!

EGÉSZSÉG!  Ez már kiinduló pont lehet bármihez: jó közérzet, kiegyensúlyozottság, bomba forma, magabiztosság, biztonság, harmónia..stb

Sok mindent tudunk tenni egészségünk megőrzése érdekében, ebben segítek Neked!

Amiket garantáltan megszeretettek Veled
  • mozgás: szabadtéren, teremben; kardio, erősítés, nyújtás, aerobik, gerinctorna, kerékpár, úszás, kocogás, cross fit, tenisz, görkorcsolya
  • egészségtudatos táplálkozás
  • pozitív gondolkodás

 

Sportfilozófiám

Ahhoz, hogy valaki a mindennapjaiba beépítse a rendszeres sportolást, szerintem már gyermekkorban meg kell szerettetni a mozgást. Mindegy, hogy úszni, teniszezni, atletizálni vagy akár kerékpározni visszük a gyermeket, a lényeg, hogy olyan szinten hozzászokjon a testmozgáshoz, hogy később ne tudjon létezni nélküle.
 
Nagyon fontos, hogy egyik sportágat se akarjuk ráerőltetni gyermekünkre. Hagyjuk, hogy megtalálja azt a testmozgást, amiben igazán örömét leli, mert akkor biztos, hogy nem fogja abbahagyni, és felnőtt korában is igénye lesz a rendszeres sportolásra.
 
Mi a helyzet azokkal, akiknek nem adatott meg, hogy gyerekkoruktól fogva hozzászokjanak a mindennapi sportoláshoz? Őket több kategóriába lehet osztani.
 
Vannak az igazán lustának minősíthető emberek, akikben még az elhatározás sem születik meg, hogy rávegyék magukat egy kis mozgásra. Ők tökéletesen jól érzik magukat a semmittevéstől, és körültekintően odafigyelnek, hogy ne érje őket semmilyen fizikai megterhelés. A legnagyobb kihívást ez a csoport jelenti nekünk, edzők számára, hiszen ahhoz, hogy rávegyük őket a sportolásra, rendkívüli erőfeszítésre, és különböző pedagógiai, pszichológiai eszközökre van szükség.
 
Vannak az ún. „holnaptól elkezdek mozogni” jelmondatot hangoztató embertársaink, akikben már az elhatározás megszületett, hogy beiktassák mindennapjaikba a rendszeres testmozgást, de ennél tovább azonban ritkán jutnak. Ennek több oka is lehet, aminek boncolgatásába most nem mennék bele. Mindenesetre őket már sokkal könnyebb elcsábítani egy fitness stúdióba akár egy aerobik órára, akár egy konditermi edzésre. Náluk a legnagyobb kihívást a rendszeresség kialakítása jelenti. Hosszas gondolkodás után végre lemerészkednek egy edzőterembe, lelkesedésük azonban pár alkalom erejéig tart, azután szépen lassan elkezdik keresni a kifogásokat, hogy miért nem tudnak eljárni edzeni. Pedig ha egy picit is kitartóbbak lennének, átesnének azon a bizonyos holtponton, ahonnan már nem lenne visszaút a mozgásszegény életmód felé. Ugyanis aki egyszer ráérez a sportolás ízére, és a sportolás okozta jótékony hatásokat a saját bőrén tapasztalja, biztos, hogy kifogások helyett a rendszeres sportolás lehetőségeit fogja keresni.
 
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni. Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának. Vegyük például a legősibb, legegyszerűbb, legolcsóbb és legkímélőbb mozgásfajtát, a sétálást. Naponta egy óra séta, és máris elindultunk a tespedt életmódból egy mozgékonyabb életvitel felé.

 

 

 

Végzettségeim

  • TFTI- sportmenedzser (2007)
  • IFAA- aerobik oktató (2008)
  • AFPA - személyi edző (2009)
  • IFAA- preventív gerinctréner (2010)
  • ALMÁSY CSILLA- dinamikus jóga oktató (2014)
  • FITNESS AKADÉMIA- rehabilitációs mesteredző (2016)
+36-70/323-23-99

 

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésû mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzõterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tõlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edzõ
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYÛJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN