Ildi Fitness

MINTAÉTREND 9. nap

REGGELI
2 db tükörtojás egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel, egy szelet zsírszegény sajttal, uborkával
 
TÍZÓRAI
1 csomag jóreggelt keksz (lehetőleg a csökkentett cukortartalmú)+ egy bögre tejes kávé cukor nélkül
 
EBÉD
Bazsalikomos joghurtos csirkemell
 
Hozzávalók:
300 g csirkemell
150 g natúr joghurt (0,1%-os)
30 g vöröshagyma
bazsalikom
só, bors
 
Elkészítés:
A vöröshagymát apró kockákra vágjuk, majd minimális zsiradékkal ellátott serpenyőben pár percig pároljuk. Nálam a minimális zsiradék pár csepp kókuszzsírt jelent, amit szétkenek a serpenyőn.
A csirkemellet vékony csíkokra vágjuk, hozzáadjuk a hagymához, és hirtelen, nagy lángon sütni kezdjük.
Amikor a hús kifehéredett, és a kiengedett leve is elfőtt, hozzáadjuk a joghurtot. Ha sűrűbb a joghurtunk adhatunk hozzá 0,5 dl vizet is..
Közepes  (vagy kisebb) lángon összeforraljuk, fűszerezzük sóval, borssal, és a bazsalikommal. Ha nincs kéznél friss bazsalikom, szárított verzióval is készíthetitek.
Fontos, hogy amikor már a joghurt is belekerül a serpenyőbe, ne süssétek magas lángon, különben a joghurt kicsapódik.
 
UZSONNA
1 db alma + 1 kis marék dió
 
VACSORA
Sült csirkecomb paradicsommal, uborkával, ruccolával
 
Hozzávalók:
csirkecomb 120 g
fokhagyma 2 g
olaj 3 ml
só 
bors 
majoránna
 
A sütés előtti pár órával páclét készítünk olajjal, sóval, majoránnával, fokhagymával és borssal. A megtisztított csirkecombokat ebben megforgatjuk, és hagyjuk érlelődni. Ha jól beitta az ízeket, tepsibe soroljuk őket és előmelegített sütőben szép pirosra sütjük.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésû mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzõterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tõlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edzõ
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYÛJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN