Ildi Fitness

Reggelizni, de MIT? Életmódváltás: 2. lépés

2013.11.09. 00:00 - Blog
Reggelizni, de MIT? Életmódváltás: 2. lépés

Az előző rész tartalmából: Fogcsikorgatva, vagy teljesen könnyedén, de mára már jól bevált szokásoddá fejlődött a reggeli elkészítése, és elfogyasztása. Hatalmas gratuláció! Megtetted az első lépést egy egészségesebb életmód felé.

Sokan kérdeztétek tőlem, hogy oké bevezetem a reggelit a mindennapjaimba, de mit egyek? Nos a választék nem mondom, hogy végtelen, de azért variálható. Leírok párat, ami nekem, illetve a vendégeimnek bevált:

- zabkása (sokféleképpen elkészíthető, nekem a fahéjas, banános a kedvencem): pofon egyszerű elkészíteni: 4-5 evőkanál zabpelyhet, egy fél banánt karikákra vágva, kis fahéjat egy tálba öntök, kb két-három dl szójatejet, vagy vizet felforralok, és ráöntöm a pehelyre; 2-3 percig állni hagyom, és már fogyasztható is

- teljes kiőrlésű kenyérből pirítós, sovány sajttal, esetleg padlizsánkrémmel, paradicsommal, uborkával, paprikával, madársalátával (ha nagyon szigorú szeretnél lenni önmagadhoz, akkor paleo kenyeret eszel a teljes kiőrlésű helyett)

- Hagymás rántotta 3 tojásból, kókuszzsírral, friss zöldségekkel (uborka, paradicsom, paprika, rucola)

- Paleo muffin

Tehát a kakaós csiga, croissant, lekváros bukta, fornetti és társai nagyon csábítóan hangzanak, csak az a probléma velük, hogy rosttartalmuk rendkívül alacsony, tele vannak cukorral, gyorsan felszívódó szénhidráttal, így hamar megéhezel tőlük, és nem biztosítanak elég energiát a számodra, bágyadt leszel, enervált. Ugye ismerős az érzés?

A zabkásával sokan nem vagytok kibékülve, pedig egy kis kiegészítéssel olyan ízvilágot tudsz kölcsönözni neki, amilyet csak szeretnél. Tehát nem lehet kifogás az, hogy Te nem szereted :) Ha a banános nem jön be, készítsd el almásan, vagy szilvásan. Dobd fel kókuszreszelékkel, mazsolával, légy kreatív, és addig kísérletezz, amíg meg nem találod a számodra legmegfelelőbbet.

Segítsetek egymásnak, és osszátok meg a saját tapasztalatokat.

Várom a kreatív zabkása ízesítéseket!;-) Aztán jön a 3. rész.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN