Ildi Fitness

NŐ VAGY? FÉLSZ A SÚLYZÓS EDZÉSTŐL?

2017.06.27. 00:00 - Blog

Kitalálom, attól félsz, hogy túl izmos leszel.

Már most megnyugtatlak, hogy tévedsz, és azt is leírom, miért.

Az első, és legfontosabb tény, amit tudni kell, hogy mi nők nem vagyunk férfiak. Gyanítom nincs köztetek személyiségzavaros egyén, de gondoltam nem árt tiszába tenni, hogy a mi szervezetünk teljesen másképp épül fel, mint a pasiké. Genetikailag lehetetlen annyi izmot magunkra pakolni, mint az erősebb nem képviselőinek. Ennek két oka is van: az egyik a hormonális rendszerrel magyarázható, vagyis az izmok növekedéséért felelős tesztoszteron szintünk elenyésző a férfiakéhoz képest. A másik genetikai korlát az izomsejtek számában keresendő. Bizony a mi testünkben jóval kevesebb izomsejt található. Cserébe viszont kaptunk jó sok zsírszövetet, a testzsírszázalékunk jóval magasabb, mint a pasiké, tehát testünk alapvető összetétele sem támogatja az izomtömegnövekedést. 

Van még valami, ami túlmutat a genetikai korlátokon, és a látványos izomtömeg növekedés útjában áll.

A legtöbb hobbi sportoló, vagy inkább úgy mondom, hogy a testével foglalkozó nő heti kétszer, maximum háromszor jár edzeni.

Szerinted ha hetente kétszer komolyabb súlyokat mozgatsz meg, megvastagodnak tőle az izmaid?
Ezek az alkalmak arra jók, hogy átmozgassák testedet, javuljon az állóképességed, erőnléted, energikusabb legyél, feszesebb formáid legyenek, de olyan nagy mértékű változást (amitől félsz) nem fogsz tudni elérni.

Hidd el, hogy ha jó alakot szeretnél, akkor kevés futkározni, meg bicajozni. Kell az izmaidnak a súlyzós terhelés, vagy akár a saját testsúlyos edzésmunka ahhoz, hogy igazán formába hozd magadat.

Tedd  félre tehát a barbisúlyokat, szakszerűen, kontrolálltan és fokozatosan merj nagyobb súlyokat megmozgatni! Ha elég kitartó vagy, a változás szembetűnő lesz!

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésû mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzõterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tõlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edzõ
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYÛJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN