Ildi Fitness

Csoportos órák

Kiknek ajánlott

  • Akik szeretnek közösségbe járni, és csapatszellemben edzeni.
  • Együtt minden könnyebb. Így van ez az edzésekkel is.
  • Ha nem teheted meg, hogy személyi edzőt fogadj, de szeretnéd a mindennapjaidba beépíteni a mozgást, akkor a csoportos órákat Neked találták ki.
  • A csapatszellem erős motiváció tud lenni, nagyon jó közösségek tudnak kialakulni ezeken az órákon.
  • Az edzést zenére végezzük, rendkívül vidám hangulatban, úgyhogy ha szereted a jó zenéket, szeretsz jó kedvű emberek között lenni, akkor itt a helyed.

 

Óratípusok

Klasszikus alakformáló

Ezt az óratípust akkor érdemes választani, ha már meglévő izomzatunkat szeretnénk feszesíteni, formálni. Az órák során változatos eszközöket használhatunk (pl. súlyzó, body ball, steplépcső), hogy a test fontosabb izomcsoportjait jól átmozgassuk. Az óra felépítése többféle lehet, ez az oktatótól függ. Általában nagy ismétlésszámokkal és kis súlyokkal dolgozunk. Igazán hatékony, könnyen követhető óratípus.
 
Zsírégető
 
Közepes intenzitású, könnyen követhető óratípus, ami főleg kardio edzésből áll. Ez az óratípus azoknak jó, akik szeretnék csökkenteni testzsír százalékukat, elsősorban fogyni szeretnének. A használt eszközök szintén kézi súlyzó, body ball, steplépcső.
 
Preventív gerinctréning
 
Ez az óratípus gerincünk egészségének megőrzésére szolgál. Az óra során speciális gyakorlatokkal eddzük a gerincfeszítő izmokat, valamint a törzs testtartásáért felelős izmait.
 
CrossFit
 
Népszerű funkcionális edzésmódszer, amely inkább a haladó edzők számára lett kifejlesztve. A gyakorlatok fajtája szinte végtelen, kitűnően ötvözi a kardio és erősítő elemeket.
Bővebben itt olvashatsz róla.
 
Body Ball alakformáló
 
A Body Ball egy olyan speciális labda mely színes, puha, préselhető, az izomcsoportokat egyedi módon képes megdolgoztatni.A Body Ball alakformáló program állásban, talajközelben és talajon végzett gyakorlatokból áll, sajátos kidolgozásban. Javítja a testtartást, hatékony fogyást, tónusosabb izomzatot eredményez, hajlékonyabbá tesz, oldja a stresszt.
 
 
Ezeket az óratípusokat egy órán belül szoktam ötvözni, ami nem egy elterjedt módszer. Az a legnagyobb előnye, hogy az óra változatos, minden testrészt megmozgat, és aki nem tud minden nap eljönni hozzám, az is megtapasztalhatja az összes óratípus előnyeit.
 
Senior Torna
 
50 év feletti korosztálynak, vagy túlsúllyal rendelkező hölgyeknek, uraknak ajánlott.
A torna során átmozgatjuk egész testünket kíméletesgyakorlatokkal, melyek nem terhelik feleslegesen a szervezetet.
Fokozzuk a vérkeringést, az ízületek mozgékonyságát, az izmok működését.
Nagy hangsúlyt fektetünk a nyújtásokra, lazításokra, hogy a hosszú évek sokarán letapadt izmokat fellazítsuk.
 
 
ÓRAREND
 
  Hétfő   Szerda Csütörtök Péntek
9:00

 
Senior Torna
(TTK)
 

 
Senior Torna
(TTK)
   
14:30 Alakformáló
(TSC)
  Alakformáló
(TSC)
   Alakformáló
(TSC)
17:00 Alakformáló
(TSC)
    Alakformáló
(TSC)
 
 
 

 

 

 

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésû mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzõterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tõlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edzõ
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYÛJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN